2011. március 31., csütörtök

Szünet - új blog

EZ A BLOG EGYELŐRE SZÜNETEL. Folytatás? Passz.

Ám nem hagyom, hogy a világ tragédiák nélkül folytatódjon, így új történetbe kezdek, ami meghívós lesz. (Ennek oka kicsit összetett, de főként azt akarom vele elérni, hogy senki ne muszájból olvassa, és hogy végre tényleg leírhassam a gondolataimat, amit eddig puszta udvariasságból nem tettem meg.)
Ha valaki meghívót szeretne, hagyja itt kommentárként az e-mail címét, vagy írjon a bkinga95@hotmail.com címre, meghívó tárggyal.

Ennyi lettem volna :)
XxX

5 megjegyzés:

  1. én szeretnék ivi0707@freemil.hu

    VálaszTörlés
  2. én is szeretnék mdia....@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Ivi, neked elküldtem, és köszönöm! :)
    Dia, úgy néz ki, hogy csak fiókkal rendelkező emailre lehet engedélyt küldeni. Regisztrálj kérlek, és utána küldöm.
    Köszönöm (:

    VálaszTörlés
  4. én is szeretnék..:D u.rozinante@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem rég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik:)Elolvastam a töriket,és szomorú vagyok,hogy szünetel egyenlőre,mert nagyon jól írsz:)Remélem hamarosan folytatod majd:)Ja, és én is szeretnék meghívót kérni,ha még lehet:)-> hmercedesz95@gmail.com
    Puszi: Mercii

    VálaszTörlés