2011. szeptember 18., vasárnap

Színfalak mögött - II.

- Három, kettő, egy, iszik! – kiabálta anyu, mi pedig, mint a szófogadó óvodások felhörpintettük az italunkat. Én vodkát választottam, Dávid Jägert.
- Blöáf, ez kegyetlen. Egész nap alig ettem, most pedig mindjárt viszontlátom azt a keveset is – nyafogott fiúbarátom a Stardust-ban.
A Stardust, ahol 8 éve minden egyes szülinapkor, névnapkor megfordulunk, tulajdonképpen egy kávézó, egy bár és egy diszkó keveréke. Ha akarod, szétrázhatod magad a táncparketten, csutakrészegre ihatod magad a foteloknál, vagy csocsó- és billiárdpartikat rendezhetsz. Mi a táncos részét általában nem vesszük igénybe; az utóbbi kettőt viszont elég gyakran.
Erre rácáfol, hogy anyu, vagyis ahogy „civilben” szólítjuk: Kata lelépett egy nála jóval fiatalabb pasival. Első körben csak egy táncra ment el, de ahogy anyát ismerem, amint visszaér, meg fogja kérdezni, hogy van-e nálam óvszer. A slusszpoén az, hogy nem engem akar megkímélni egy terhességtől, hanem magát…

- Noresz! Itt az ideje az ajándékozásnak – mondta Dávid, miután visszaértünk a csocsóasztal mellől. 5-3 arányban nyertem a játszmákat, így innentől én mondhattam meg, hogy mit igyunk az este folyamán. Bacardi zöldalmára voksoltam.
Javasoltam, hogy üljünk le a pulthoz, igyunk egy kört, és utána térjünk rá erre. Dávid nem ellenkezett, így megfogtam a kezét és átvezettem a tömegen.
Igazán kíváncsi voltam, hogy idén mit talált ki egyetlen, s legkedvesebb barátom. Ugyanis, amikor az egy éves fordulónkat ünnepeltük, csóró egyetemistaként nem telt ajándékokra, így mindig kitaláltunk valami olyat, ami minimális összegből kihozható, de mégis összekovácsol minket.

- Szóval, valami nagyobb dologra gondoltam idén, megmondom őszintén… -kezdett bele bátortalanul. Picit ideges is volt, mert az átlagnál kicsit hosszabb haját folyton-folyvást az ujjai körül csavargatta. Ez régen az én szokásom volt, de átvette.
- Csak nem meg akarod kérni a kezem? – próbáltam viccesre venni a figurát.
Erre bevágott egy grimaszt. Jézusom, lelőttem a poént?
- Dani, ugye ez most nem komoly? Én nagyon-nagyon-nagyon szeretlek, de csak mint barátot. Nem bírnék veled… ó Jézusom, még megcsókolni sem tudnálak röhögés nélkül! Könyörgöm mondd, hogy…
Ekkor kibukott belőle a röhögés. Lassan leesett nekem is a tantusz. Az előtte lévő fél korty Bacardiban meg tudtam volna fojtani, ebben holt biztos vagyok.
- Te tényleg… azt hitted, hogy… képes lennék veled… egyáltalán egy házban élni? – kérdezte a nevetéstől továbbra is rázkódva.
- Akkor minek szólt az a grimasz?
- Pont annak, hogy te ekkora ökörséget feltételeztél rólam –folytatta tovább a kacarászást. –Norina, te az évekkel egyre hülyébb leszel. Na, de térjünk rá a lényegre. Belgiumba utazunk.
Jó vicc - gondoltam magamban, és elkezdtem nevetni. Az ő arckifejezése azonban nem változott, így kicsit komolyabban ízlelgettem a gondolatot: minek mennénk mi Belgiumba? Még ha meg is van a cél; miből? Az én kezdő tanári fizetésemből, vagy az ő benzinkutas borravalójából?
Mivel nevetésem nem csillapodott –egy idő után már nyilvánvaló volt, hogy nem jó kedvemben teszem -, Dávid megfogta a kezem, és átvezetett a tömegen. Útba ejtettük anyuékat – akik a kistesó-gyártás első fázisában voltak a már említett fiúkával -, intettünk nekik egyet, aztán robogtunk tovább a kijárat felé.
Akartam kérdezni, de nem tudtam. Az nyilvánvaló volt, hogy nem abban a pillanatban találta ki ezt az egészet Dávid… Bum, bum, bum! Hirtelen összeállt a kép! Anya nem véletlenül ment el Dávidhoz, amíg öltözködtem, nem véletlenül értette meg egy intésből, hogy mi fog történni, és nyilvánvalóan nem véletlenül várt ránk egy taxi, kilépve a szórakozóhelyről.
- A reptérre kérem, most! –mondta a kísérőm, miközben bekötötte a biztonsági övét. – Ne izgulj Nori, mindent megtudsz idejében – mondta, majd egy homlokpuszival nyomatékosította mindezt.
- Remélem, hogy most éppen nem egy emberrablás közepén vagyok, ahol szerénységem a túsz! –tettem hozzá félig komolyan gondolva…



Ő a második fejezet. Elnézést, hogy ennyit kellett rá várni, de kiment mindig a fejemből, hogy kitegyem. :)) 

4 megjegyzés:

  1. Jajj, ez szupi rész lett :D
    Nagyon link az anyuja xD :D
    Belgium? :D Hmmm... talán Spa? :D F1? :D ♥♥
    Jajj, kivi vagyok a folytira! :D ♥ ♥ ♥
    MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG 8I 8I ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Húha!! :D
    Nem semmi Nori anyukája! :D Most éli talán a második tinikorát. :D
    Dávid pedig, ahogy átverte legjobb barátnőjét.. Nagyon jól sikerült! :D Nori reakciója pedig még ezt is felülmúlta! :D
    Belgium, Belgium... :D Talán nem sokáig marad Nori tanár?

    SZUPER rész lett és nagyon várom már a következőt! :D ♥ ♥ ♥
    Remélem, hogy nem kell rá sokat várni, csupán pár percet. 8I ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett! :D

    Szegény Nori, miket kell kiállni az anyja miatt. xD Én biztos kiakadnék, ha látnám anyámat egy pasival, még ha az az apám is lenne. :P És Belgium? :O Gondolom Spa, de nem lepődnék meg, ha megint bebuknám. xD Siess a folytival!

    Puszi,
    Gracia <3

    VálaszTörlés
  4. Hát tényleg késtél egy icipicit. Az a "holnap kiteszem Icu" úgy 3 hete volt? :P :D
    Szuper lett! Én is szeretnék Belgiumba menni szülinapomon. Megoldható? :D :P Bár mégsem. Inkább Szingapúrba xD De az anyám egy pasival részt hanyagoljuk, meg azt is, h nem én csomagolok. Mindkettőtől kiborulnék :D Remélem tetszeni fog Norinak Belgium. Alig várom, h kitedd a következő részt! :D
    PuszI:Icu

    VálaszTörlés