2012. március 10., szombat

Színfalak mögött - XXI.

Kicsit hosszabb rész. :)) Csak azért, mert 2 hét kimaradt. :))



Mindenféle vacakolás nélkül felértünk a szobánkba, és ledobtuk magunkat a kanapéra. A szoba sötét volt, csak annyit láttunk, amennyit feltétlenül kellett. Mark sem szólt, és én sem, mindketten élveztük a csendet, az idilli pillanatokat.
Pár percet bétában töltöttünk, és valószínűleg még huzamosabb időt úgy töltöttünk volna, ha nem kezd el kibírhatatlanul morogni a hasam.
- Ettél már ma? – kérdezte Mark, a hangsúlyból ítélve mosolyogva.
- Reggel tojásrántottát, és koradélután ittam pár pohár baracklevet.
- Oké, akkor rendelünk valamit. Nem múllak felül ebben, bennem is csak egy pirítós forog, meg pár kávé –mondta miközben felkelt, előhalászta a mobilját, fényt csinált vele, majd felkutatta a szobatelefont. – Mit kérsz?
- Fogalmam nincs. Valami könnyűt. Mondjuk Cézár salátát. De legalább két adagot, két szelet pirítóssal, jó?
- Oké. Én mogyoróvajas kenyeret eszek. Az egyik srác odabent olyan gusztusosan ette, teljesen megkívántam tőle, pedig alapjáraton utálom.
Zökkenőmentesen leadta a rendelést, és négy-öt perc múlva kopogtattak az ajtónkon – mert Mark olyan előrelátó volt, hogy felrendelte.
Időközben felkapcsoltuk a lámpát (ezzel a sötétséget megszüntettük), az étkezőasztalról lepakoltunk, kitettük a táplálkozáshoz szükséges dolgokat, úgyhogy rögtön hozzá is láttunk az evésnek.
Mark beleharapott a Peanut butter and jelly sandwich, azaz PB&J néven futó szendvicsbe, ami tulajdonképpen áfonyalekvár és mogyoróvaj volt összekeverve és két szelet kenyér közé kenve, majd félreállt a szája.
- Jól emlékeztem én, hogy utálom az amerikai konyhát. Fúj, de rossz – mondta, miközben én is megkóstoltam a salátámat. Hasonlóképp félreállt a szám, kegyetlenül rossz volt.
- Hát ezt a salátát sem Jamie Oliver készítette –fanyalodtam el teljesen.
- Pedig olyan jól néz ki! Megkóstolhatom?
- Akkor, ha én is a tiédet. Imádom a mogyoróvajat. Régebben azzal a sráccal, akivel együtt érkeztem Belgiumba, elcsentük a kamrából, és kinyalogattuk az ujjunkkal az üvegét. Persze mindketten mindenhol ragadtunk, és a ruhánk is mindig harci állapotot idézett, de nem foglalkoztunk vele.
- Na, akkor a régi szép emlékeid emlékére megkapod ezt az egész szendvicset, én pedig megeszem a salátádat. Rendben?
- Abszolút – mondtam, és kikaptam a kezéből a PB&J-t. Erre Mark csak féloldalas mosolyt eresztett irányomba, amit szerencsére félrenyelés nélkül el tudtam magamban könyvelni.
Miután felfaltuk az összes ételt, Mark felszisszentett mellettem egy időközben felhozatott Heinekent.
- Kérsz? –kérdezte rögtön.
- Nem kérek, köszönöm. Rengeteg rejtett kalória van benne, és most vágtam be négy szelet kenyeret egy kiló mogyoróvajjal és ugyanennyi áfonyadzsemmel. Szóval, ha így folytatom, akkor elhanyagolhatom az övet a nadrágomból…
- Szerintem rád férne pár kiló – mondta, majd végigmért-, bár így is rendben vagy. Ez a sör pedig… hm, mennyei! – mondta Mark olyan „na, ugye, hogy én nyerem a csatát” mosollyal.
Engedtem a kísértésnek. Felálltam a kanapéról, sóhajtottam egyet, amikor rájöttem, hogy mennyire fájnak a lábaim, aztán elindultam a konyhába, és becserkésztem egy poharat. Imádtam üvegből inni a sört, de tisztában voltam azzal, hogy ha ezt nő teszi, az őrült nagy bunkóság. Csak anya és Dávid társaságában engedtem meg magamnak ezt a luxust.
Visszatérve letettem a poharat az asztalra, ami az átlagosnál nagyobb zajjal koppant az asztalon.
- Francba a kalóriákkal – mondtam, mire Mark elmosolyodott, és teletöltötte a poharam.
- Egészségünkre!
- Hát félő, hogy nekem a fenekemre fog menni, de legyen. Egészségünkre.
Az esténk a közös étkezés és sörözés után még több sörözéssel folytatódott. A búzanedű igen kismértékű alkoholtartalma mellett a totális kimerültségünk kellemes hangulatot biztosított, illetve a gátlásainkat is feloldotta. Ez abban nyilvánult meg, hogy én a kanapé karfájának támasztottam a hátamat, Mark pedig az ölemben feküdt, és az ujjaimmal játszott, miközben beszélgettünk, körülbelül fél 1-ig, amikor eszembe jutott, hogy másnap reggel 8-as kelés, nincs mese.
Ezen oknál fogva nagy nehézségek árán kiimádkoztam a férfit az ölemből, kikerestem a bőröndömből a neszesszeremet, majd fénysebességgel berontottam a fürdőbe, megnyitottam a vizet, hogy párásítsa egy kicsit a levegőt, miközben levetkőztem, majd beálltam a rózsa alá. Eztán elintéztem a kisebb tisztálkodási dolgaimat is, majd kirobogtam a fürdőből.
A szobában a félmeztelen Mark harcot folytatott a lepedővel: teljesen belegabalyodott.
- Te, lepedőakrobata – nevettem, amint megláttam őt, majd odaléptem hozzá, és megpróbáltam az egyesülésüket megszüntetni.
Szerencsére sikerrel jártam, így Mark is elrobogott, majd eltűnt a fürdőszoba ajtaja mögött. Közben én a helyére tettem a lepedőt: ráterítettem a kanapéra, majd lefeküdtem, ugyanide. Hiába ellenkezett Mark, nem akartam az ő pihenését zavarni. Egyrészről azért, mert én vagyok a betolakodó, másrészről azért, mert ha ő fáradt, keményen rányomhatja a csapat teljesítményére a bélyegét.
Fekvő helyzetből elnyújtózkodtam a telefonomért, beállítottam az ébresztőt, aztán pillanatok múlva elsötétedett a világ…

Éreztem, hogy nem alszok mélyen. Álmodtam még, de felfogtam: le fogok gurulni a kanapéról, mégsem tettem semmit. Ennek eredményeképp nagy puffanással értem földet, amire Mark is felébredt. Abban a pillanatban felkapcsolta a lámpát, majd odajött hozzám. Közben én megpróbáltam összeszedni magam, és visszajutni a kanapéra.
- Mondtam, hogy aludj nyugodtan az ágyon! Át akartalak vinni, de egy kézzel elég lehetetlen küldetés lett volna – szabadkozott Mark miközben a földet pásztázta tekintetével. Hirtelen irányt váltott, és engem vett szemügyre. – Jézusom Norina, mi a baj? –kérdezte rögtön, amint meglátta, hogy könnyesek a szemeim, és nem sok tart vissza, hogy teljes zokogásban törjek ki.
Amint megfogalmaztam magamban, hogy mi is az oka a könnyeimnek, nagy puffanás-csattanás-dörgés-morranás hallatszott be a szobánkba, majd az áram is elillant: odakint félelmetes vihar tombolt.
- Ez a bajom – suttogtam, majd Mark karjai után kutattam. Szerencsére ő is az enyémeimet kereste, így hamar közös nevezőre jutottunk. A nyakhajlatába fúrtam a fejem, egyik kezével a hajam simogatta, másikkal a hátam.

Reggel megelőztem az ébresztőmet: a digitális órára pillantva megállapítottam, hogy volt még 10 percem a kelésig. Az idő látványától kicsit közelebb kerültem a valósághoz, és hamar felismertem, hogy nem egyedül határoztam meg az alváspozíciómat. A reggel ugyanis a franciaágyban lelt, amit Markkal összefonódva vettünk igénybe. Ő átkarolta a vállamat és mellkasomat az övére húzta, míg én a lábaimmal az ő alsó végtagjait fogtam át. Tökéletes volt a pozíció, eszem ágában sem volt változtatni rajta.
- Jó reggelt – szólalt meg egyszer csak igen kásás hangon Mark. – Húú, mint a turbékoló gerlicék, úgy összefonódtunk – jegyezte meg ő is.
- Tökéletes hasonlat, jó reggelt.
- Nem kellene felkelnünk? Jól érzem magam, de Horner nemigen díjazná a késésem.
- Illetve, ahogy Lindát eddig megismertem… Hát, ő sem lenne túl feldobott, szóval szerintem keljünk – mondtam, és megpróbáltam feltápászkodni.
Mark visszahúzott, de úgy, hogy közel kerültem az arcához. Vészesen közel…

2 megjegyzés:

  1. Itt abbahagyniiiiii........ *.* ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D :D
    Nagyon tetszett a rész :D
    Markito 8) ♥ Hjajj, szeressük 8) Nagyon édesek lehettek reggel úgy összefonódva :D :D (Kínzás lehet felkelni, és indulni ilyen helyzetben... :D )
    ÁÁÁÁÁÁáá Vészesen közel? :D *.* Kiss-kiss? :D
    Hamar folytikátot! ^^ ♥♥
    Puszika, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Hjajj, már megint hol hagyod abba?????????? Tudd meg, hogy gonosz vagy!
    Nagyon tetszett ez a rész! :D Valahogy sejtettem, hogy ki fogják cserélni a kajáikat, de azt nem gondoltam volna, hogy Nori lesz olyan önfeláldozó, hogy a kanapén szándékozik tölteni az éjszakát..
    Hmm... Ez a kis reggeli összebújás-ébredés nagyon jól sikerült... Ha a két kelekótya emberpalánta még nem is fogta fel, hogy ők biza egymásnak vannak teremtve, a testük már tudja ezt! :D
    Tetszett, ahogy előtörtek Markból a védelmező ösztönök a vihar alatt!
    Remélem a következő részben elcsattan az a bizonyos csók, ami most nagyon valószínűnek tűnik! :D

    Szuper rész lett, hozz még! :D ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés