2010. október 27., szerda

Elbújjak vagy felesleges?

Haalihó :)

Tudom, hogy nagyon régen volt kint friss, de (igen. a kifogások ideje) rengeteg dolgom van, plusz bevallom, hogy sok kedvem sem volt kipakolni a részeket. Merthogy igen, vannak részek. Sőt, befejeztem a történetet :)
Viszont... Mivel nem vontam bele különösebben pilótát (alias nem egy love-story valamelyik pilóta és egy saját szereplő jóvoltából), és nem is lett csúcs szuper -már az elejét elcsesztem...-, úgyhogy arra jutottam a kb. 35. rész fele, hogy nem csinálok belőle Rómeó és Júliát, illetve Agatha Christie-feelingűt sem akartam (bocsánat, ezt most nem tudtam kihagyni, bár akinek szántam, az úgysem fogja felfogni :DDD), inkább csak magamnak elszenvedek vele. Ergo: nem hinném, hogy valaha is kint lesz a blogon :)
Apropó, blog... Van egy új ötlet a fejemben, amit írhatnék/kirakhatnék, csupán három probléma van vele... 1. ha valaki volt olyan elvetemült, hogy olvassa, és Fernando Alonso (őrülten utálom őt mostanában, bocsánat :DD) szurkoló, tutira megutál. Ezt pedig nem szeretném megkockáztatni :D 2. valószínűleg elveszteném a motivációm, 3. nagyon-nagyon csak a körvonalai vannak meg (mint amikor házat építünk; nos, nekem még csak az ország van meg, ahova építkezni akarok).
Viszont az tutira F1es-szerelmes-habosbabos rózsaszín (nnna jó, aki ismer, az tudja, hogy utóbbitól a falra mászok :D) lenne, és tutira olyan ötlet, amit még soha senki nem használt fel ---> egyedi. (Az egyedigés nem egyenértékű a fantasztikussággal.)
Viszont nagy a kockázat, úgyhogy nem biztos, hogy behúzom :)

Ennyi voltam, XoXo

(Hogy ez a bejegyzés mennyire jellemző lett volna rám, ha minden megjegyzésem benne hagyom, az hihetetlen kb. :DDD)

5 megjegyzés:

  1. Egy elveszett báránykaa! Hát szió :)
    Én bárminek örülök, ami veled kapcsolatos, a Twilight óta szerelmes vagyok beléd és ezt nyíltan vállalom xd szvl arra akarok kilyukadni, hogy felőlem bármi írás jöhet, e-mailben (a többi luvgee-hez hasonlóan) továbbítani fogom a véleményem, mert imádom azt a stílust amit képviselsz :)
    öLLelés

    VálaszTörlés
  2. Szia... azt hittem már sosem hallok felőled csajszi!
    ja.. ha nem is teszed ki.. sem ennek a foolytiját, sem a kövi sztoridat, azért nekem elküldheted :D én imádom ahogy írsz :D Nem gond, hogy kit utálsz ki... mi sosem fogunk :D (L)
    Nix

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Én, mint Fernando Alonso szurkoló: Könyörögve kérlek rakd ki az új ficed, mert megőrülök, ha nem olvashatom. Nem érdekel kiröl írsz, de az nagyon, hogyan jelenik majd meg nálad a "rózsaszín felhő"!Kérlek, kérlek, kérlek (immáron hónapok óta), ha nem is teszed fel, küld át nekem!
    Puxi, Kathy

    VálaszTörlés
  4. Szimplán imádlak titeket :) <3

    VálaszTörlés
  5. szeretnék feliratkozni a "kinek kell elküldeni a BobD hátralévő részeit és az új történet?" című levelezőlistára :D egyébként ahogy elnézem, elég sokunkat érdekel, (mert biztos vannak olyanok is, akik szívesen olvasnák, csak most nem írnak ide) nem volna egyszerűbb kitenni? :D
    mellesleg, én, mint abszolút alonso-gyűlölő, simán elolvasnám azt a bizonyosat. :D a Bobd-re meg már azért is kíváncsi vagyok, mert ha már elkezdtem az olvasást, szeretném be is fejezni. :D
    szóval... kapd össze magad, és posztold őket szépen. köszi! :D
    puszi :D

    VálaszTörlés