2010. augusztus 13., péntek

(Kreativitás-hiány a címhez)

Háát, sziasztok! :)
Tudom, tudom, elegetek van már belőlem, de igyekszem magam még elfogadhatatlanabbá tenni xD
Szóval... igen nagy sötétség teng most a mellkasom közepén, nem kifejezetten érzem jól magam lelkileg (konkrétan egész álló nap bőgnék).
Illetve van egy másik ok is, amiért nem hozom a folytokat.
Teljesen értelmetlennek, fölöslegesnek tartom (mindenki ízlelgesse a számára tetszetősebb szót) a hülyeségem publikálását. Viszont van egy hatalmas problémám...
Chelsea karakterébe menthetetlenül beleszerettem (egoista vagyok, hát na), így "teljesen eltüntetni" az életemből 200%, hogy nem tudnám.
Nos, erre egy olyan megoldást gondoltam ki, hogy megölöm szegénykét (legalábbis a szemeitekben halott lesz), én pedig tovább írom a Wordben az életét, mintha misem történt volna ;) Így ti is jól jártok (mert nem kell olvasni), és én is (mert nem kell megszabadulnom tőle).
Vélemény?

4 megjegyzés:

  1. Vélemény?
    Mystic te hülye vagy... egy szenzációs idióta... nagyon jó a blogod és seggbe rúglak ha nem folytatod!!! Kérlek szépen ne hagyd abba!!! Ne már,hogy most...amikor már beindulnak az események...(több F1)
    Te is írtál nekem..és nagyon jól esett a lelkemnek és most én leszek a te támaszod!!! Ne merd abbahagyni mert többet nem állok veled szóba! Megértetted?
    Na millió pusziii...:D
    Füligszáj voltam:)

    VálaszTörlés
  2. Háhh!

    Teljesen egyetértek Fülivel! Ha abba mered hagyni, esküszöm, ha legközelebb találkozunk kitekerem a nyakadat! :P
    Szóval most már a hátsód és a gigád is veszélyben van!
    Tessék folytatni, mégpedig ITT, publikálva, halál nélkül! Különben én foglak kísérteni téged!

    SZUPER A TÖRTÉNETED, ÉRTSD MEG KÉRLEK!!! :)

    Pusszancs! :)

    VálaszTörlés
  3. Abba ne merd hagyni! Hogy teheted ezt velünk? Folytatnod kell!! Én sem vagy jól lekileg, és jó volt, hogy amíg ezt olvastam, akaratlanul is nevettem. Ha egyszer elkaplak MSN-en, nem éled túl!
    Találd ki ki voltam :)

    VálaszTörlés
  4. Füli kedves, megértettem :D ♥♥ (tekintsünk el attól a ténytől, hogy lehülyéztél, ok? :D)

    Noncsi, még a végén tényleg elviszel Bécsbe xD ♥♥

    Az utolsóra csak egy tippem van ;P Jaaj Nix, most jöttem rá, hogy te vagy xD ♥♥

    Egyébként asszem itt sem fog meghalni Chels (ez nincs egyenes arányosságban azzal, hogy nem zárom le!) :)

    VálaszTörlés