2011. október 9., vasárnap

Színfalak mögött - V.

Ahogy ígértem... :) 
Annyira nem vagyok topon kedvileg, talán azért, mert már a futam előtt tudtam, hogy bőven meglesz az az egy pont. Tavaly nagyobb volt az extázis. :))Azért picit könnyeztem, amikor kiszállt a kocsiból, és odaszaladt a brigádhoz. :)

Sebastian, annyi címet kívánok neked, hogy az ujjaidon ne tudd majd megmutatni, mennyi is van. [Utalva ezzel arra a bizonyos "ujjfelmutatásra".] 

Résszel kapcsolatban: Isten hozott a Forma1 világában. :) [Udv a vilagomban. A Red Bull vilagaban.]

***

Reggel –bár relatív, kinek mi tartozik ez alá – üres volt mellettem az ágy. Két tippem volt, hogy miért: elment Dávid reggeliért, vagy ma van az állásinterjú. Ha fogadásra került volna sor, biztos, hogy az utóbbira tippelek.

Társaság híján előkaptam a telefonomat, és miután megütköztem azon, hogy délután 2 óra van. Ezután internet után kutattam, és találtam is. Fellibbentem a telefonom segítségével Facebook-ra, átnéztem az e-mailjeimet, aztán jelezte a gyomrom, hogy jobb lenne, ha étkezés után folytatnám az ilyen jellegű tevékenységeimet. Ezért nagyra nyitottam a bőröndömet, és újra átnéztem, hogy mit is tudnék felvenni. Ahogy nézegettem, pontosan 6 napra elegendő szett volt összeállítva. Valószínűsíthető, hogy utána nézett valamelyikük az időjárásnak, mert sortot, vagy miniszoknyát egyáltalán nem láttam – ami anyut ismerve, elég meglepő. Az viszont már kevésbé az, hogy csak magas sarkú szandál volt a bőröndben, illetve egy vízálló papucs, amiben véletlenül sem csángálhatok az úton.
Végül – mivel korgott még egyet a gyomrom – kivettem egy farmert, egy lila felsőt, az alatta lévő cipőt, kicsit összeráztam magamat a fürdőben, átöntöttem a tegnapi táskám tartalmát egy másikba, és útnak indultam.
Szerencsésen leértem a földszintre, ahol megkérdeztem a recepciós lányt, hogy hol jutok a legközelebb ételhez és vízhez. Ő az éttermüket ajánlotta; én elfogadtam.
Hatalmas terem volt az étkező, három oldalról szinte mindenhol üveg volt, a negyedik oldalon pedig gyönyörű lila csipke volt feltapétázva. A parketta egészen sötét színe remekül összhangban volt a fehér asztalterítővel, a püspöklila fedőterítővel és a hófehér étkészlettel.
Kerestem egy üres asztalt –amit nem messze a bejárattól meg is találtam-, majd leültem. Ezzel egy pillanatban egy 20-21 éves, szélesen mosolygó pincérlány mellettem is termett. Franciául –hiszen Belgiumban a francia is elég elterjedt- kértem egy pohár paradicsomlevet és sajtos-sonkás tojásrántottát, ami három percen belül előttem is volt.
Amint az étel illata elért az orromig, elkapott a hányinger. Hamar rájöttem, hogy a tegnap esti alkohol ily’ módon köszön vissza, így eltoltam magam elől a tányért, és inkább a paradicsomlevet kortyolgattam.
Egyszer csak egy csinos, magas, hosszú barna hajú nő robogott be az étterembe, és kezdett el igen életerősen, angol nyelvet használva szitkozódni.
- Ti, ti, ti utolsó hímsoviniszta állatok! –ordította.- A héten a harmadik lány lépett ki a csapatból, ebből kettő azért, mert felcsináltátok, a harmadik meg azért, mert nem akarta felcsinálni senki! A fenébe is, most voltatok otthon, nem volt elég az asszony?!
- De Linda – szólalt meg egy 35 éves, a nevezettől egy fél fejjel alacsonyabb férfi-, kikérem magunknak, nem biztos, hogy közöttünk van az, aki miatt elment. Tudod, a Red Bull nem csak Vettel szerelőgárdájának a harmadából, azaz belőlünk áll…
- Igazad van, ezért járom körbe az egész átkozott csapatot, és ezért ordítom le mindenkinek a haját tökszőrig! Szégyelljétek magatokat, ti, „házas emberek”! –mondta ironikusan, majd gyorsan hozzátette: - Meg a nem házasok is bújjanak el! Kettyinteni járunk ide, nem dolgozni? Na mindegy, további jó étvágyat.
Ezzel tőlük kicsit messzebb, a mellettem lévő asztalhoz ült. A pincérlány mellette termett, leadta a rendelését, utána pedig a telefonjával babrált.
- Nem igaz, hogy még ez az idióta ketyere sem úgy működik, ahogy én akarom –szólalt meg magyarul.
Na, -gondoltam- megvan az én emberem! Felálltam, és lassan közelítettem felé.
- Szia! –szólítottam meg, amikor mögé értem. Kicsit megijedt, de aztán felnézett, és elmosolyodott.
- Te is magyar? Szia! Hozd ide a cuccodat, gyere, ülj le! –mosolygott rendületlenül, én pedig úgy tettem, ahogy kérte. – Hogy kerül egy magyar lány Francorchamps-ba?
- Igazából csak kirándulok, mert a legjobb barátom jelentkezett egy állásra a Ferrari-hoz, én pedig elkísértem őt. Pontosabban anyámmal összebeszéltek, és megszervezték, hogy szülinapomra ide jöjjünk.
- Jaj, de izgi! –lelkesedett fel. – Viszont annyira nem tűnsz boldognak…
- Valóban nem dob fel a tudat, hogy a legjobb barátom járni fogja a világot, szinte szüntelenül, és alig fogok vele találkozni. Boldog szülinapot, nemde? –húztam fel cinikusan mosolyra az ajkaimat.
- Jaj tényleg, Isten éltessen!
- Köszönöm!
- És, ha átöltözöl valami sötét-fehér összeállításba, még ajándékot is adok neked. Gondolom hallottad, ahogy a srácokat kiosztottam – mondta lelkesen, mire elnevettem magam.- Tudod, hiány van a részlegemnél az ilyen csinos lányokból, mint amilyen te vagy. Illetve, ha jól értettem, akkor nagyon nem ízlik neked az a gondolat, hogy távol legyél a barátodtól, úgyhogy ha most átöltözöl, akkor erre a problémára is megoldást találunk –kacsintott, amit egy puszival díjaztam. – Ja, amúgy Linda vagyok –kiabált utánam.
- Norina – mondtam félig visszafordulva. 

4 megjegyzés:

  1. Jáááááj :D :D Szupi rész lett :D
    Ez a Linda haláli xD jófejnek tűnik. :D Jól leordította a srácok fejét :D
    Jajj és így munka is megoldva :D ♥ Dávid mekkorát fog nézni, ha megtudja :D
    Imádom! :D ♥♥♥
    MÉÉÉÉÉÉÉÉÉG! :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Egyben kommentelném az utolsó 3 részt!
    Először is hatalmas bocsi, nem tudom hogyan maradhattam le az utóbbi két részről! :O

    Nahát, mindent visszavonok, amit anyuciról mondtam. :D Mégsem a fiatal bikákra indult be, hanem a bőröndpakolásra! :D Mondjuk azon még én is elcsodálkoztam, hogy Noresz ruhaszállító tatyójába viszonylag normálisabb darabok kerültek be. :D
    Dávid pedig.. Hm... Nagyon aranyos tőle, hogy elviszi magával a csajszit Belgiumba és azt hiszem, hogy titkon szerelmes Norinába, csak nem akarja kockáztatni a barátságukat. Norináról viszont nem kaptam még ebben az ügyben teljesen tiszta képet. Úgy értem az, ahogy az előző részben elalvást színlelt és milliónyi forgatókönyv játszódott le lelki szemei előtt, arra enged következtetni engem, hogy nem tisztázta még magában Dávid iránti érzéseit. Pedig amin ők keresztül mentek, szerintem igazán adhatnának maguknak egy esélyt... Ráadásul az a kétségbeesés, hogy elveszítheti őt..
    Persze Mark még nem lépett be a képbe, majd meglátjuk, hogy ő mit fog hozni a leányzó életébe. Már várom a felbukkanását. :D
    És azért arra is kíváncsi vagyok, hogy ha különböző csapatokhoz nyernek felvételt, ez rá fogja-e nyomni a bélyegét a kapcsolatukra. Illetve lesznek-e olyan vezetők, akik elleneznék a másik csapattaggal való barátkozást.. Hmm... Nagyon várom már a további részeket, érdekes lesz nagyon, ahogy egyre inkább kibogozódnak a szálak és újra összegabalyodnak! :D

    SZUPER részek lettek Kingu! :D ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik nem csak Dávidnak lesz munkája? Ajaj Ferrari és RB? Mi lesz ebből... ? :D
    Nagyon színpatikus Linda. Ahogy leoltotta a fiúkat.. xD "Kettyinteni járunk ide, nem dolgozni?" x'D
    Szuper rész lett! Hozd gyorsan a folytit!

    Puszi:Icu

    VálaszTörlés
  4. Szia! :D

    Először is bocsi, amiért csak most írok, de valamiért a rendszer mostanában nehezen enged kommentelni. :S Nem tudom, mi lehet a baj.

    Na de szuper lett ez a rész is! :D Linda nagy forma, és jó, hogy ilyen aranyos Norinával. :) De kíváncsi vagyok, hogy mit is kell majd a csajszinak csinálnia a Red Bullnál, és milyen kalandokba keverik ott. Siess a folytival!

    Puszi,
    Gracia <3

    VálaszTörlés