2011. október 29., szombat

Színfalak mögött - VII.

Meghoztam a heti dózist. Megint majdnem elfelejtettem a szombati részkirakást. :))
Lassan majd hozok újabb képeket is. :)


***
Linda folyamatosan gépelt, miközben én egy kávét kortyolgattam.

- Kérdeznék párat – szólalt meg hirtelen Linda.
- Rendben.
- Név, születési idő, édesanyád neve, az a város, ahol élsz, vagy ami legközelebb van a településedhez, nyelvtudásod, esetleges végzettséged.
- Oké. Szóval, Tóth Norina Lilla a teljes nevem, ’86. augusztus 22-én születtem, az anyám Tóth Kata néven látta meg a napvilágot, Gödöllőn éltem idáig. Mi is van még? Ja, igen, angol-töri szakos tanár vagyok, szeretném letenni majd a későbbiekben a földrajzot is. Illetve ugye beszélek közel perfektül angolul, németül és franciául,  de középszinten olaszul is, és terveim közt szerepel az orosz nyelv elsajátítása is.
- Jézusom Norina! –sóhajtott fel Linda, miután bepötyögött mindent. – Kész szótár vagy! Hol ragadt rád ennyi nyelv?
- Kiskoromban anya sokat beszélt hozzám németül, mondhatni anyanyelvem lett, franciául apától tanultam, angolul ugye suliban, olaszt pedig anyám szeretőjétől, na meg a barátom, Dávid anyjától. Meg persze rengeteget utaztam fiatalabb koromban, amikor tökéletesítettem őket – mosolyogtam.
-Szótár vagy… -ismételte.

Még egy fél órát az irodában töltöttünk, aláírtam a szerződést, átvettem a csapatpólókat, aztán körbevezetett a monumentális épületen. Szépen szólva is szarrá jártam a lábaimat.
Bő két óra folyamatos járkálás után bejelentette, hogy ahova megyünk, az lesz az utolsó szoba, a mérnökök szobája. Halleluja – sóhajtottam.
Amint beléptünk az említett helyiségbe, huszonöt kíváncsi férfi szempárja meredt ránk. Visszaszívtam a sóhajomat, és a földet bámultam. Félő volt, hogy összecsuklik a térdem, és zakózok egy hatalmasat.
- Zsenikék –szólalt meg Linda, köszönés, vagy bármiféle kertelés nélkül -, ő itt Norina. Fiatal, csinos, roppant kifinomult, okos és művelt –valószínűleg folyamatosan vörösödött az arcom a dicséret hallatán -, szóval a zsetonürítésekre fizessetek magatoknak hivatásost, ha kérhetem.
- Linda, megint minket okolsz az miatt, hogy egy csajszi elhagyta a fedélzetet? – kérdezte egy férfi kissé felháborodottan. Fogalmam nincs, hogy nézett ki, mert a földet bámultam; elvileg az biztos pont. Nekem sajnos nagyon is mozgott.
- Sajnálom Gio– válaszolta a „főnököm”-, de be kell keményíteni. Nem tudom, honnan kerítenék még egy ilyen lányt, mint Norina. – Pontosan ekkor néztem fel rá, és melegen mosolygott. Ennek hatására kicsit felengedtem.
- Szia Norina – fordult felém ekkor a férfi, akit Linda Gio-nak szólított. – Giorgio vagyok, de a barátoknak, ismerősöknek csak Gio –nyújtotta felém a kezét, amit örömmel elfogadtam. És, meglepő módon elmosolyodtam.
Lám, azt hiszi az ember, hogy 25 év elég ahhoz, hogy kiismerje magát. A mosolyból fakadó önbizalmat meglovagolva szétnéztem a szobában. Nem kellett volna. Újra roppant kellemetlenül éreztem magam, és a hirtelen jött önbizalmam is olyan gyorsan elfogyott, mint egy liter víz a sivatagban. És, hogy még tovább nőjön a menekülés iránti vágyam, Linda finoman közölte, hogy az első műszakom 6 órakor elkezdődik, azaz mindösszesen 27 percem van megbarátkozni azzal a gondolattal, hogy egy világbajnok csapat tagja lettem. Ráadásul rögtön mély vízbe dobott: ide, ebbe a szobába kell majd visszajönnöm, segédkezni. Ezután elegánsan kilépett a helyiségből, otthagyva engem egyedül.
- Elkísérjelek egy mosdóhoz? – kérdezte meg Gio, miután látta, hogy a sokk első része átért rajtam. – Gondolom, át kell venned a csapatpólót, meg ilyesmi.
- Persze, persze, megköszönném, hogyha elvezetnél.
Bevallom, meg sem fordult a fejemben az, hogy vannak bizonyos kötelezettségeim, így hálás voltam –a nevéből ítélve- olasznak.
- Mesélt neked valamit Linda rólam? Rólunk? -kérdezte rögtön, amint kettesben kiléptünk az irodából...

4 megjegyzés:

  1. Hűha! :D
    Norina alaposan be lett dobva a mély vízbe! Rögtön meló, ráadásul a legnagyobb tesztoszteron-szinttel rendelkező férfiakhoz lett beosztva. :D
    Ez a Gio nekem nagyon gyanús... Van egy olyan tippem, hogy ő az egyik legnagyobb bika a mérnöki csapatban. Ezzel a csöppnyi segítséggel pedig már a 'Norina bugyijába mászó hadművelet' első lépéseit szándékozik megvalósítani. :D Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből. :D

    Már úgy várom, hogy szépen minden kiderüljön! :D

    SZUPER rész lett! :D ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Húú jól bedobták a csajt a mély vízbe.. a sok pasi közé... xD Kíváncsi vagyok mennyire fogják szétszedni :D És arra is nagyon kíváncsi vagyok már, mikor tudja meg Dávid a nagy hírt. :D
    Kíváncsian várom a folytatást, és megverlek, ha legközelebb nem szólsz!
    Puszi:Icu

    VálaszTörlés
  3. Nah, kb nekem is így elillant volna mindne önbizalmam annyi fiúka között :D :D
    Remélem jól ki fognak jönni azért! :D
    Gio rendesnek tűnik elsőre! :D
    Hamar folytit és egy HOSSZABB RÉSZT kéretik! :P :D ♥
    Imádtam!!! :D ♥♥♥
    MÉÉÉÉÉÉÉG!!! :D ♥♥
    Puszika, Alofun

    VálaszTörlés
  4. Szia! Visszatértem, szóval pótolom a lemaradásom az olvasásban! Örülök, hogy ilyen szorgos voltál, míg nem voltam itthon. :D

    Szuper rész lett, Norinát tényleg bedobták a mély vízbe, de ez nem feltétlenül baj. :D Úgy tűnik, Gio kedves srác, csak aztán nehogy előjöjjön valami titkos, sötét énje. ;)

    Puszi,
    Gracia <3

    VálaszTörlés