2011. december 3., szombat

Színfalak mögött - XVII.

Elég gyenge, szerintem anno nagyon kínomban írtam, bocsi. :) 

***

Úgy meglepődtem a telefon túlsó végéről jövő hangtól, hogy másodpercekig elfelejtettem megszólalni. Szerencsére Dávid újabb halózása visszatérített a Föld nevű égitestre.
- Szia Dávid, Nori vagyok! Élsz még? Jó, persze, élsz, hiszen tudom, de te is tudod, hogy én hogy értettem! Mit csinálsz, hol vagy? Mi történt? Hol és mikor találkozunk?
- Norina, lassabban, hadarsz. Szóval, élek, jól vagyok. Nem vettek fel a Ferrari-hoz, téged nem tudtalak felhívni, úgyhogy anyudat tárcsáztam, ő mondta, hogy te viszont a Red Bullnál dolgozol! Ügyes vagy kislány, büszke vagyok rád! – mondta lelkesen.- Apropó, elküldtem a szállodátokba a bőröndödet, ahol mi vagyunk, vagyis voltunk, ott is vannak a csapatotokból srácok, ők megadták valami fejes számát, akitől megtudtam a címet. Amúgy már itthon vagyok, épp HÉV-ezek Pestre, most fogok beszélni az ex-munkahelyed igazgatójával, illetve megkeresem az osztályodat is, a kirándulás óta nem is láttam őket! Veled minden oké?
Túl sok volt az információ, amit átadott nekem, így inkább munkára hivatkozva – ami egyébként féligazság volt- gyorsan elhadartam pár mondatot, majd vonalat bontottam, mielőtt visszakérdezett volna.

A munkaidőm első fele a vendéglátó részlegen telt el. Szerda lévén nem sok dolgom volt, hiszen a csapat zömének ez az első napja ezen a versenyhétvégén, ilyenkor még mindenki elvan a hozott dolgaival. Tulajdonképpen ültem egy bárszéken, időnként kiszolgáltam egy-egy szerelőt, váltottam vele két kedves szót. Ebben a hatalmas munkában segítségemre volt egy Anna nevű dán lány, akivel közös nyelv híján nem vittem túlzásba a beszélgetést. Ha nagyon akartam volna, az angol gügyögését értelmezhettem volna, de úgy döntöttem, hogy nincs szükségem rá; és valószínűleg ez fordítva is igaz volt.
Már teljesen berendezkedtem egy nyugodt naphoz, amikor megjelent Linda az örökmozgó Anjával a háta mögött.
- Nori, megharagudnál, ha más melót akasztanék a nyakadba? – kérdezte Linda. – Bár, hogy őszinte legyek, a főnököd vagyok, szóval elvileg csak formalitás volt a kérdésem. Szóval, vigyáznod kellene erre a szülinaposra, mert lenne pár elintézendő dolgom, amit vele nem lehet megcsinálni. Itt pedig Anna tökéletesen elboldogul egyedül.
- Rendben, nagyon szívesen figyelek rá. Valószínűleg értelmesebb társaság, mint ez a lány – utaltam a néma dánra.
- Ja, igen, Anna egyike azoknak, akik megvoltak az egyik fejesnek, és azért van itt. Hülye is, kicsit csúnya is, de a lábait szét tudta dobni. Na mindegy, megyek, mert sosem érek a dolgaim végére. Ha nagyon nem bírsz a lánnyal, akkor szólj az apjának, ő mindig leköti valami ökörséggel. Na, gyere Anja, dobj egy puszit, megyek!
A szülinapos odarohant anyjához, a felszólításnak megfelelően cuppantott egy hatalmasat, majd Linda eltávozott az étteremből.
- Fejen állhatok? Vagy nézd, milyen cigánykereket tudok! – mondta Anja, majd mire felfogtam, hogy mire készül, már rég lerótta a maga 360 fokát. Csodálkoztam, és ezzel párhuzamosan az aggódás fénysebességgel töltötte tele a testemet. Előbbi érzés azért kerített hatalmába, mert legjobb tudomásom szerint egy háromévesnek még a bukfenc sem megy, nem még a cigánykerék. Az aggódást pedig nem kell túlmagyarázni; nem akartam belegondolni, hogy Linda hány darabra vagdosna, ha valami baja lenne a lányának.
Úgy gondoltam, hogy a további attrakciók megelőzése végett valami izgalmas programot kell kitalálnom.
- Anja, szerintem játszunk olyat, hogy keresünk egy tévét, és nézünk valami jó mesét, oké? – guggoltam le hozzá.
- Nem! – felelte határozottan. 
Ennyit a kreativitásomról...

3 megjegyzés:

  1. Jajj, szegény Norina :D Anja kis örökmozgó :D nem lesz egyszerű lekötni :D :D Kivi vagyok mit talál ki :D
    Dávid pedig szépen haza is ment :( Sajnálom, hogy nem vették fel :( Remélem Norina valahogy ki tud esetleg kunyizni egy állást neki a RB-nál 8I :D
    SZUPER RÉSZ LETT! :D ♥
    Még hamar folytit! :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Egyáltalán nem volt béna rész. Nekem kifejezetten tetszett. Azt nem vágom, hogy Norina mitől jött ilyen zavarba Dávid "előtt"... Hmmm.
    Anna pedig... Az lenne szép, ha mégis értette volna, hogy mit beszélt róla Linda. :)
    Norin pedig látszik, hogy nincs még hozzászokva a kicsikhez, Anja pedig igazi kis örökmozgó sajtkukac, hatalmasra felvágott nyelvvel. :)

    SZUPER rész lett, kérem a következőt! :) ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett! :D

    Hát én megzabálom Anját. :D Simán visszaszól Norinának. xD Nem lesz könnye dolga a csajszinak vele, abban biztos vagyok. :D
    Talán azzal, hogy Dávidot nem vették fel a Ferrarihoz, még nem kell lemondani az F1-es álomról, hiszen van neki egy kedves, aranyos és segítőkész barátnője. ;D Norina bevetheti magát!

    Puszi,
    Gracia

    VálaszTörlés