2010. július 25., vasárnap

Díjak :)

Láss csodát, rászántam magam, hogy a díjaknak is szenteljek egy bejegyzést :)
Köszönöm Icunak, Dahlianak, Carlienak és Fülinek :)



Ez a Szimpatikus Blogger Díj
5 dolgot kell írnod magadról,és 5embernek kell továbbküldened
[[Bocs, én utóbbit kihagyom, mert már úgyis megfordult mindenkinél, akire gondoltam :) ]]

1. Általában nyuszi -csendben meghúzódó- vagyok, de amikor elengedem a gátlásaim, akkor "ami a szívemen, az a számon".
2. Véleményem szerint nincs undorítóbb dolog, mint a hazugság.
3. Mindenféleképpen idegen nyelvvel akarok foglalkozni (tudom, a 15. évemhez közel eléggé távolinak tűnik ez még...), az anglisztika rettenetesen vonz.
4. Életcélként kitűztem magam elé, hogy egy igazi, pörgős nagyvárosban éljek.
5. Utálom azokat az embereket, akik azt hiszik magukról, hogy értenek valamihez, közben pedig nem is. (Példaként felhoznám magam és a politikusokat...)


És a másik... :)



6. Imádok mosolyogni, nevetni. Bár amikor rajtam nevetnek, az sokkal jobb érzés :)
7. Már azt is elterveztem, hogy miként fogok meghalni. "A" verzió: leülök pár öreg barátommal orosz rulettezni, és fejbe lövöm magam. Ha nem, akkor nyerek egy rakat pénzt, és elviszem egy bankba, ahol életbe lép a "B" verzió. Egy bakrabló jön az OTPbe (xD), és engem kritikus helyen meglő. Én azonnal meghalok, de őt elkapják a rendőrök. Így legalább valaki bűnhődik a halálomért :P

Még1x köszönöm lányok, hogy gondoltatok rám :)
[Azt vki megsúgná, hogy mivel érdemeltem ki? x)]

3 megjegyzés:

  1. Megsúgom. Mert szimpatikus vagy, jó szerk, és jó író. És mert imádunk :D
    Nix

    VálaszTörlés
  2. egyenesen szakad, mint viharban az eső! :P De most komolyan.
    Nix

    VálaszTörlés