2010. július 11., vasárnap

Öhhm... :)

Szóval sziasztok :)
Van pár dolog, ami miatt most kénytelen vagyok magyarázkodni...
Elsőként megemlítem, hogy a budapesti kiruccanásom kicsit tolódott, így csütörtök este értem haza, hulla fáradtan, elég durva "élményekkel" gazdagodva. És mivel a laptopon -amit használtam, és ami nem az enyém, bármily' meglepő- nem volt rajta a sztorim, ezért felpakolni sem tudtam Pestről :)
A második kicsit bonyolultabb. Három kedvenc csapatom van -válogatott szinten-, megnevezve: brazilok, hollandok, németek. Egyik kedvencem kiütötte a másikat, tehát alapból maradt 2, azaz kettő. Aztán kipottyantak a németek, a spanyolok ellenfeleként, mint ismeretes.
A mai nap a döntőben végérvényesen sikerült megutálnom a spanyolokat, mivel megverték a hollandokat is -gyengébbek kedvéért.
Borzasztóan szomorú vagyok, a My Immortal megállás nélkül ordít a fülem mellett...

Leszögezem, van jó pár előre megírt részem, tehát nem az miatt marad el a friss, amit -gondolom- annyira nem is bántok :)

Hát, ennyi lettem volna. Ez majdnem felér egy új résszel, nem? :P

Ui. konkrétan eddig semeddig nem tartottam magam a frissekhez, de tőlem nem is várta el senki x)

2 megjegyzés:

  1. Mystic!!!:@:@:@
    Ne csináld ezt!!!Én igen is elvárom tőled,hogy frisselj!Nekem nagyon tetszik a sztorid és örülnék ha nem szenvednél önbizalomhiányban!!!Néha belefér de ne csináld azt amit egyesek szoktak,hogy mindig rinyálnak,h nem írnak jól...Jól írsz!!Hidd el nekem:)

    Hát vicces mert én is a németeknek szurkoltam és hát kiestek,spanyolok miatt ezért a döntőben hollandiának szurkoltam..szóval a tegnapi napom nem volt a legjobb!(Seb is szar versenyt futott és a foci se jött be+ a gportalon is volt egy kisebb vitám...XD)nah de a lényeh,h tessék írni!!!:)
    Puszii (L)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Füli :)
    Konkrétan állandóan problémám van az önbizalommal (érdekes, csak ebben a témában xD), de Wordben kiírom magamból. (Bevált módszer, tessék követni!!)
    És újra köszönöm :)

    Igen, nekem is tré hétvégém volt, és rájöttem, hogy szörnyen utálom a spanyolokat :P :P :D
    Igyekszem :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés