2011. november 20., vasárnap

Színfalak mögött - XIII.

Miután körbenéztünk a szobában, vagy lakosztályon –talán ez a helyesebb megfogalmazás -, Mark egy kicsit összepakolta az iratait, és közben szabadkozott a kuplerájért. Hiába mondtam minduntalan, hogy tulajdonképpen én pofátlankodtam be, és nekem kellene őhozzá alkalmazkodnom, nem fordítva; hajthatatlan volt, és roppant szórakoztató is egyben.
Úgy pakolt össze, ahogy azt egy férfitól elvárná az ember: mindent egy kupacba, majd a kupacot eltenni egy olyan helyre, ahol nincs szem előtt.
- Na, azt hiszem, ez így egész elfogadhatóan néz ki – fényezte önmagát, amikor „összepakolta” a felesleges iratokat.
- Valóban – helyeseltem, majd nevetve hozzátettem: -, addig, amíg ki nem nyitod a szekrényedet, vagy nem keresel egy dokumentumot sem.
- Ünneprontó vagy Norina – mondta teljes komolysággal, tettetett felháborodottsággal.
- A nevemet még mindig nem tudod rendesen kiejteni – húztam tovább őt.
- Majd csiszolok rajta – ígérte, majd leült a kanapéra.  Hirtelen témát váltott. – Agyilag hulla vagyok. Egyszerűen annyira érdekes ez a pálya, minden kör más és más. Az ember azt hinné, hogy a gyorsaság elég, meg az, hogy el tudod tekerni a kormányt a megfelelő irányba, de nagyon nem így van. Nem mindegy, hogy mennyire van felgumizva a pálya, mennyire kopik a kereked, milyen ütemben fogy az üzemanyagod, hol nyomod a KERSt, melyik íven kanyarodsz, hol mész ki a rázóra… Tudod, annyira összetett ez az egész. Elég egy adatot elnéznünk, rosszul elemezzük ki, nem megfelelő üzenetet küldünk a többi főmérnöknek, ők rosszul állítják be a kocsit, és bottal ütheted az egésznek a nyomát. Fejben nem szabad leállnunk egy pillanatra sem, különben bukott angyal az egész. Nagyon komoly felelősség van rajtunk. Aztán, ha egyszer eltolunk valamit, akkor a legutolsó takarító is leszid minket. Kegyetlenség egy kevésbé jól sikerült versenyhétvége után vezetőmérnöknek lenni. Egy győzelem után pedig a fellegekben jársz, és ha kitörne a harmadik világháború, az sem érdekelne, mert tudnád, hogy jól végezted a munkád. Ez is nagyon nehéz számunkra; ez, hogy egyik végletből a másikba esünk; arany középút nincs.
Komolyan kellett koncentrálnom, hogy minden szavát megértsem. Tisztán, érthetően formálta a szavakat, de nem vagyok meggyőzve arról, hogy nem egy szuszra darálta le az egészet.
- Ne haragudj! – szabadkozott, amikor meglátta, hogy alaposan leterhelt az információ feldolgozása. – Amikor izgatott vagyok, csak úgy dőlnek belőlem a szavak. És elfelejtettem, hogy te is ugyanúgy dolgoztál, és te is fáradt vagy. Bocsi, bocsi, bocsi!
- Igazából érdekes volt hallgatnom a kis monológod. Ritka az olyan elhivatott ember, mint te – simítottam meg a vállát, valami Isteni vezérlettel. Abban a pillanatban lefagyott, majd én is kővé dermedtem.
Egy tizedmásodperc sem telt el, mire felfogtam, mit tettem. Vissza akartam húzni a kezemet, de Mark reflexei már alkalmazkodtak a Forma1-hez: gyorsabb volt a karjának a mozgása, mint az én gondolatom bármelyike, így könnyedén elkapta a kezemet, és roppant finoman, ugyanakkor vasmarokkal tartotta azt.
Szólni akartam, de nem tudtam. Őszintén bevallva; nem is akartam. Addig a pillanatig minden egyes perc arról szólt, hogy küzdöttem a jelenlétében. Foggal-körömmel viaskodtam a vágyaim ellen, rendszerint sikerrel. Még a gondolataim sem kalandoztak felé. Nem akartam beleesni abba a kategóriába, melyben azok a lányok tartózkodnak, akiknek elég a széles váll, formás fenék, végtelennek tűnő szemek, és pukk, máris cseppfolyóssá válnak. Ez nem én vagyok – mondogattam magamnak minden egyes momentumban, amikor Mark mellém lépett. Ő azonban bebizonyította, hogy félreismertem magam; én is ilyen vagyok, csak nem találtam meg azt a férfit, aki ezt kiváltotta volna belőlem. Egészen addig, amíg nem találkoztam vele. És, arra a kérdésre, hogy bele akarok-e kerülni ebbe a csoportba, nem tudtam választ adni.
Megtette helyettem Mark: ajkait mindenféle kertelés nélkül az enyémekre nyomta…

4 megjegyzés:

  1. Kegyetlenség itt abbahagyni!!!!!!!!!! :O
    Mark hogy mondta és mondta :D Aranyos volt. :D
    Jajj 8I Csók és ki tudja még mi minden... 8I Az a három pontocska elég sok teret enged a fantáziának!
    Hamar folytit, mert ezen fog rugózni az agyam, hogy mi történt 8I
    IMÁDOM :D ♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. "Aztán, ha egyszer eltolunk valamit, akkor a legutolsó takarító is leszid minket." - Persze, mert féltik az év végi prémiumot!! :D
    Áhh, MIÉRT, MIÉRT, MIÉRT??? Miért itt kellett abbahagyni! :D Értem én, hogy Markból - nagyon édes módon teszem hozzá :D ♥ - csak úgy dőlt a szó, de a fejezet végén mégiscsak élvezetesebb dolgokra használta a nyelvét!! :D Remélem Norina nem állítja le. 8) Vagy legalább tanítsa meg rendet tenni. :D Hajrá Mark! :D

    SZUPER rész lett! :D ♥ ♥ ♥ Imádtam, hogy nem kellett sokat várni az első csókra. :D ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Annyira cuki rész lett! :D Először a takarítás, aztán ahogy dőlt Markból a szó.. :D És végül a csók. Hány rész óta is érik ez? :P De agyon jól eltalált pillanat lett :D Kíváncsi vagyok mit rejt a ...
    Nagyon szuper rész lett! :D Imádtam! :D
    Puszi: Icu :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett! :D

    Annyira éreztem, hogy ez lesz a vége! :)) De egyáltalán nem bánom! Aranyos volt Mark, mikor megnyílt, és megmutatta a kevésbé mácsós oldalát. Persze aztán hozta az eddig megismert formáját! ;D Remélem, ez nem csak futókaland, és lesz valami komolyabb is Mark és Norina között. :D Siess a folytival!

    Puszi,
    Gracia <3

    VálaszTörlés