2010. június 24., csütörtök

Díj :)

Nagyon szépen köszön mindenkinek a díjat!
Ezt a díjat 7 embernek kell elküld,7 dolgot kell írj magadról,meg kell köszönd a díjat annak, akitől kaptad ,be kell írd kitől kaptad a díjat-a nevét pedig belinkelve :)
És természetesen a díjazottakat is értesítened kell! :D

Ugyan egyáltalán nem érdemlem meg, hogy ilyesmit kapjak (szívesen várom az okokat, bármilyen úton-módon :D), de őszintén köszönöm lányok! Név szerint Noncsinak, Kathynek és Icunak! ♥♥


Tehát a dolgok szerény egyénemről...
1. Jobb szó nincs rám, focibuzi vagyok. És nem bírom, ha a kedvenceim szapulják :)
2. Nem mindig szeretem -kackac-, hogy szemtelenül fiatal vagyok, mert sokan lenézik a fiatalokat.
3. Hihetetlen, de valami varázslatosat látok abban, hogy egy Forma1es autóba belepréselik magukat különböző korú pasik. Aki szereti eme sportágat, érti betegségem.
4. Szeretek olvasni. Legyen szó drága barátnőim szerzeményeiről, a Vörös pöttyös könyvekről, Vavyan Fable-ről, Agatha Christie-ről...
5. Irtózom mindenféle csúszó-mászótól (de olyan szinten, hogy pl. a pókot zsebkendőben sem ölöm meg).
6. A régi zene szerelmese vagyok. Azon belül szinte mindent bevesz a gyomrom :)
7. Rengeteg álmom van, és addig élnem kell, amíg ezeknek a 90%-át (minimum!) meg nem valósítom :) (Azért 90% csak, mert pl. Jessica Alba már nem lehetek xD)

És mivel tehetségben is én vagyok a legutolsó; szeretném, ha ebben is én lennék a legutolsó. Felesleges lenne kiemelnem is bárkit; akiket olvasok, azoknak mind küldeném. És gondoljatok bele, mekkora meló lenne mindenkit linkelgetni, szólni neki :)
(8. jellemzőnek be lehetne írni, hogy hihetetlenül lusta vagyok :D :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése